1. tammikuuta 2013

2012 highlights

Otetaan vielä hetki viime vuoden fiilistelyyn! Vuosi 2012 oli mahtava vaikka mitään elämää mullistavaa ei sinänsä tapahtunut, mutta eikö se ihana arki ole juuri sitä parasta?


Alkuvuosi tammikuusta maaliskuuhun asti meni enimmäkseen kandin kirjoittamisen parissa, onneksi palkintona oli hyvä arvosana ja muotiaiheinen tutkielma, johon olin erittäin tyytyväinen! Kävin myös antisosiaalisesta puurtamisestani huolimatta muutamissa opiskelijabileissä ja leikkautin tammikuussa hiukseni suht lyhyiksi (ja nyt olen niiiiin tyytyväinen siihen, miten ne ovat kasvaneet vuoden aikana takaisin pitkiksi). Maaliskuun loppupuolella sain myös uuden työpaikan, jossa olen viihtynyt tähän asti. Huhti- ja toukokuu menivätkin sitten työkiireiden ja opiskelun parissa, huikeata Aatua ja vappua kuitenkaan unohtamatta!


Kesäkuussa seurasin jalkapalloa, olin järvenrantamökillä rentoutumassa, vietin täydellisen lämmintä juhannusaattoa meren äärellä sekä kävin Lontoossa ensimmäistä kertaa sitten poismuuttoni.


Vietin myös lukemattomia kesäiltoja jokilaivoilla...


Olin Pori Jazzeilla Janelle Monaén, Maverick Sabren ja Norah Jonesin keikoilla sekä käväisin rakkaassa Yyterissä...


Elokuussa menin taas Lontooseen, kaverieni tupareihin (ihan kuin tarvitsin mitään syytä mennä sinne!) ja pääsin kokemaan olympialaisten tunnelmaa kaupungissa...


Koin myös yhden elämäni huikeimmista illoista Coldplayn keikalla Tukholmassa...


Syksy olikin sitten enimmäkseen opiskelua, töitä ja illanviettoja kamujen kanssa. Valitettavasti pimeään syksyyn kuului myös surullisia hetkiä kun pappani nukkui pois... Ja hupsista, muutama viikko sitten tuli taas käytyä Lontoossa. All in all, kaikista pienistä vastoinkäymisistä, ajoittaisesta pään hakkaamisesta seinään vastakkaisen sukupuolen takia ja kroonisesta Lontoo-ikävästä huolimatta erittäin hyvä vuosi siis takana!

2 kommenttia:

  1. Sulla on aivan ihanat hiukset! Tuli heti ikävä mun punaisia hiuksia :) sun blogi vaikuttaa tosi mukavalta myös. Käy kurkkaamassa mun jos kiinnostaa ---> http://shoppingkviini.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, itsekin oon niihin tosi tykästynyt :))

      Poista

Sing your song: