7. lokakuuta 2010

Welcome!

Nyt mun huoneeni on vihdoin siinä kunnossa että sitä kelpaa vähän esitellä! (Älkää tosin antako tuon siisteyden johtaa harhaan, heitin kaikki tavarat sängyn alle kuvaussessiota varten...)

Rakkaan ystävän a.k.a opintotuen ansiosta pääsin maanantaina vähän shoppailemaan sisustustavaroita ja tiistaina sain vielä lipaston tänne(se ei ollut ehtinyt viikonlopuksi). Nyt oikeastaan ainoa puuttuva asia on enää peili, mutta se ei ole ihan kiireellisin hankinta, sillä niitä löytyy kyllä muualta talosta...

Tältä siis näyttää meidän ihan Tottenham Hale-metroaseman lähellä sijaitseva kotikatu.

Mun huoneeni sijaitsee ylimmässä eli 3. kerroksessa ja ikkuna on kadulle päin.




RAKASTAN mun isoa sänkyä.

Valitsin tietty epäedullisimman ajankohdan kuvata mun huoneeni eli illalla, joten värit saattaa olla hieman vääristyneitä...

Kaikki seinällä olevat kuvat raahasin Suomesta asti mukanani, sillä ne ei vieneet lähes ollenkaan tilaa matkalaukussa, ja let's face it, tuli heti kodikkaampi olo kun sain ne seinälle!




Täytyy sanoa että oon aika tyytyväinen mun huoneeseeni, vaikka:
a) en oikein tykkää vaaleasta puusta (enkä todellakaan tuollaisesta mökkitunnelman antavasta versiosta)
ja b) tää kokolattiamatto on vaaleanvihreä. Kaikissa makuuhuoneissa on tosin samannäköiset kalusteet joten ei ollut valinnanvaraa...

Näistä seikoista huolimatta tän huoneen tunnelma ja yleisilme on ihan kiva, enkä nyt odottanutkaan mitään 100% mun näköistä huonetta. Ja jo pelkästään se, että mulla on tuo leveä sänky saa antamaan paljon anteeksi! Ei se ole kuin 20 cm mun Turussa sijaitsevaa sänkyä leveämpi, mutta viikon hostelliyöpymisen jälkeen tuollaisessa nukkuminen tuntuu aika luksukselta.

Mitä pidätte?



Mulla on onneksi myös kivan kokoinen vaatekaappi. Tosin olisin erittäin iloinen jos sieltä löytyisi enemmän noita vaatteita, alkaa tää kyseinen valikoima jo vähän kyllästyttämään...! Ja jos joku voisi lähettää mulle ne Poriin jääneet about 35 kenkäparia niin olisin kiitollinen. Jään odottelemaan.
 Tarkoituksena on joku kerta esitellä myös loput meidän kämpästä, mutta muut osat ovat vielä vähän "keskeneräisiä, sillä esim. olohuoneessa on edelleen muutamia edellisen asukkaan (eli meidän vuokranantajan äidin) huonekaluja, jotka haetaan pois kunhan se mummu on löytänyt uuden asunnon. Eli me ei ihan tarkkaan ottaen tiedetä mitkä kalusteet jää meidän käyttöön, ja muutenkin ollaan tässä ehditty sisustaa vasta omia huoneita... Niin ja se mummu ei asu täällä enää, jos jäitte ihmettelemään :)

So stay tuned!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sing your song: