4. lokakuuta 2010

Hello, I'm home.

Yeah, vihdoinkin pääsin muuttamaan oikeaan asuntoon! Tosin tavaroiden roudaaminen tänne perjantaina (sateessa, tietenkin, ja kyllä, mun lihakset on edelleen kipeät) oli aika rasittavaa, mutta nyt se on onneksi pois alta. Meillä ei täällä ole vielä nettiä, joten oon ollut tämän viikonlopun hieman sivilisaation ulottumattomissa. No, onneksi on kolme kämppistä ja nettikahviloita!
Mun huoneeni on enää pientä hienosäätöä vaille valmis ja laitan kuvia tänne heti, kun tää paikka on valokuvauskelpoinen!  Ensi viikolla olisi tarkoitus tehdä vielä reissu aina-niin-eksoottiseen Ikeaan ja hankkia tänne ainakin uudet verhot ja muuta pientä sälää…
Luennot alkavat heti huomenna aamulla ja täytyy sanoa että oon niistä oikeasti innoissani! Mun syksyn kurssivalikoimani on seuraavanlainen:
Fashion Forecasting and Marketing
Retail Merchandising and Store Operations
Branding
The Fashion Industry

Jep, vaan neljä kurssia mutta ne on 7,5 opintopistettä kappale. Nuo kurssisisällöt vaikuttaa erittäin mielenkiintoisilta, mä voin siis lukea Voguea ja muita muotilehtiä ihan opiskelumielessä, cool! Odotan myös kurssikaverien tapaamista, sillä meidän vaihto-opiskelijoiden orientaatioviikko oli aika lyhyt ja ytimekäs, eikä siinä oikein ehtinyt tutustumaan muihin vaihtareihin niin hyvin kuin olisi halunnut… International Students Partyssa oli tosin hauskaa! Monttu kalpeni aika lailla meidän yliopiston biletilojen rinnalla: siellä on oikea baari mistä saa myös shotteja ja drinkkejä, kyseisessä puljussa on kaksi kerrosta ja sieltä saa halutessaan ostaa myös ruokaa! J

Oon valitettavasti ollut ERITTÄIN laiska valokuvaamisen suhteen, mutta yritän ensi viikolla panostaa siihen jotta voin laittaa kuvia tänne ja Facebookiin. Tää viikko on ollut tosi pitkä ja tuntuu että olisin ollut täällä Lontoossa jo kuukauden! Mulla on mielessä niin paljon kaikkea mitä tahtoisin tehdä, että pää tuntuu räjähtävän… Vaikka eihän tässä aika lopu kesken, sillä koko lukuvuosi on vielä edessä!

It’s going to be legen…wait for it….

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sing your song: