11. syyskuuta 2014

From Tallinn with Love (and some thoughts on life)


It's alive! Blogi nimittäin, kuin myös bloggaaja. Kesä meni kuin huomaamatta ohi ja viime päivinä hätkähdyin siihen, etten ole kolmeen kuukauteen koskenut blogiin. En oikeastaan edes tiedä miksi, sillä olen kuitenkin valokuvaillut paljon kesän aikana, mutta jotenkin kynnys luoda uusia postauksia on ollut liian suuri. Vapaa-aika on myöskin ollut usein kortilla, ja bloggailusta on ehkä helpointa tinkiä.

Nyt kuitenkin kun olen ollut kolme päivää sairaslomalla flunssan takia ja lueskellut sängyn pohjalla kymmeniä blogeja, muotilehtiä ja tumblr-sivustoja sekä viettänyt luvattoman paljon aikaa Pinterestissä, olen saanut kunnon tujauksen syysinspiraatiota kaiken suhteen ja muistanut, kuinka terapeuttista blogin ylläpitäminen onkaan, vaikka se olisikin vain lähinnä itseään varten. Luovuus ja sisällön tuottaminen on kuitenkin sitä helpompaa, mitä enemmän ja useammin sitä tekee, ja se tarjoaa kanavan toteuttaa asioita, jotka eivät ole tällä hetkellä mahdollisia esimerkiksi oman työn kautta.

Mitä siis elämääni kuuluu nykyään? Aloitin kesän kynnyksellä uudessa työpaikassa. Kesä meni lähinnä juurikin töiden parissa ja ilman kesälomaa, joskin viikonloppuihin ja iltoihin sisältyi kaikkea kivaa tekemistä. Vietin juhannusta mökillä, olin Pori Jazzeilla kuuntelemassa mm. Hurtsia, vietin lukemattomia iltoja jokirannassa ja tuskailin helleaallon aikana sitä, että piti olla päiväsaikaan töissä sisätiloissa. Rakastuin ja olin rakastettu, sekä totuttelin minulle uuteen ilmiöön, parisuhde-elämään. Välttelin aktiivisesti gradua. En juurikaan ruskettunut, mutta oh well. Haaveilin matkoista, joihin minulla ei ollut mahdollisuutta, ja toisaalta olin useimmiten tyytyväinen juuri siihen, missä olin ja kenen kanssa.

Ihan hyvä kesä siis! Tuleva syksy täytyykin nyt aloittaa ihan täydellä tarmolla, sillä graduni odottaa tekijäänsä, mikä on toki kokopäivätyön ohella haastavaa, mutta ei onneksi mahdotonta. Tässä vaiheessa tosin tuntuu hassulta alkaa enää tehdä kesän ajalta mitään postauksia, joten ylläoleva lyhyt yhteenveto saa kelvata. Tässä kuitenkin hieman kuvamateriaalia kolmen viikon takaiselta Tallinnan reissulta, joka jäikin kesän ainoaksi ulkomaanreissuksi...



P.s. Tajusin myös, että minulta taisi jäädä keväällä kokonaan julkaisematta huhtikuisen Lontoo-matkani viimeinen valokuvapostaus! Palataan siihen lähipäivinä!

2 kommenttia:

  1. Kävitte te enemmän ulkomailla kun me :-D Meidän kesäreissu oli Hanko, ei siinä, kiva paikka.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ja tärkeintä taitaa olla ylipäätään se pieni maisemien vaihdos aina silloin tällöin, ei sillä niinkään väliä minne lähtee :)

      Poista

Sing your song: