18. joulukuuta 2010

Retail therapy

Retail therapy indeed! Mikä oliskaan parempi tapa juhlistaa joululoman alkua kuin kaksi päivää shoppailua? Oxford streetillä on nyt molempina päivinä kulutettu ihan tarpeeksi/liikaa aikaa ja rahaa...

Koska mun kamerani on (toivottavasti vaan tilapäisesti) rikki, niin en voi esitellä kaikkia mun kivoja ostoksiani... Tässä kuitenkin muutama:

Untitled
Mekko: Jane Norman. Neule: Uniqlo.
New Look.

Debenhamsilta löytyi täydellisen koboltinsininen mekko joka todennäköisesti debytoi uudenvuoden aattona!Love at first sight. Kyseisestä tavaratalosta lähti mukaan myös Butterfly by Matthew Williamson-malliston tummansininen mekko, josta tykkään myös ihan älyttömästi. Harmi vaan etten löytänyt siitä kuvaa mistään joten täytyy vähän odotella ennen kuin pääsen esittelemään sitä...

Tuo Butterfly-mallisto yllätti kyllä positiivisesti jonkin verran, oon nimittäin aina vähän skeptinen kaikista designer-high street-yhteistyömallistoista, varsinkin niistä jotka toteutetaan pitkään jatkuvana projektina. Oon aina ajatellut, että ihan periaatteesta odotan mielummin siihen asti kun mulla on varaa ostaa sitä aitoa designer-tavaraa sen sijaan että hankkisin jotain kakkosluokan versioita. Tai no, ajattelen kyllä vieläkin niin, mutta Matthew Williamsonin mallisto oli niin kiva että se mekko tarttui mukaan ihan vahingossa! :)

Lisäksi Pull&Bearista lähti mukaan ihan simppeli neuletakki ja Dorothy Perkinsin aletangosta lämmin, aviator-tyylinen liivi tekokurkiskauluksella. Onneksi Asokselta tilattu pakettikin ehti tulla ajoissa ennen joulua!
Untitled

Nyt valmistaudun henkisesti huomiseen nettisivujen ja uutisten kyttäilyyn, sillä en todellakaan tahdo että mun maanantaiaamun lentoni perutaan! Täällä on siis tullut joku 10 senttiä lunta ja kaikki systeemit on taas sekaisin, metrotkin. Ainakin Heathrow ja Gatwick ovat olleet lähes koko päivän suljettuina ja Stansted ilmeisesti myös, mistä mun lentoni lähtee. Täytyy vaan toivoa että lumisateita ei tulisi seuraavina päivinä! Myös kavereiden takia toivon että lennot lennettäisiin, kaikki kuitenkin odottavat kotiinpääsyä sen verran innokkaasti... Jos huonosti käy niin onhan tässä onneksi muutama päivä pelivaraa ennen jouluaattoa, mutta oon sen verran asennoitunut lähtemiseen ylihuomenna, että haluuuuuuunn vaaaaan kotiiiiin!

P.s. Kaikki vaikuttavat jotenkin tosi yllättyneiltä aina kun sanon etten yhtään pidä lumesta ja talvesta. "But you are from Finland." -"Exactly, I've had my share already!".

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sing your song: