12. toukokuuta 2011

Fiiliksiä

Viime päivinä olen ollut jotenkin tosi tietoinen siitä, että aika Lontoossa on käymässä pikkuhiljaa vähiin. Kuulostipa dramaattiselta. Anyway, se varmaan johtuu siitä, että viimeiset kevätlukukauden deadlinet ovat kahden viikon päästä, mikä tarkoittaa kesäloman alkua! Olen kyllä todella innoissani kesästä, sillä tiedän että siitä on tulossa aivan mahtava kiinnostavan työpaikan ja kaupunkiin jäävien ystävien takia, mutta samalla se tarkoittaa, että kotiinpaluuseen on enää noin kolme kuukautta. Siis KOLME.

Vaikka olenkin jo asunut täällä jo melkein 8 kuukautta, tuntuu että aika loppuu kesken ja niin paljon on vielä näkemättä! Vaikka eihän mun sitä vielä pitäisi miettiä, tässä kun on vielä koko kesä edessä... Olen tosin alkanut hieman harkita sitä mahdollisuutta, että pyrkisin kandin tekemisen jälkeen takaisin tänne opiskelemaan maisteriksi jossakin paremmassa yliopistossa kuten LCF:ssä, mutta se tulee olemaan niin rahatilanteesta kiinni etten oikein voi suunnitella sitä vielä. Kaikki paikalliset kaverit ovat kyllä kannustaneet mua erittäin paljon siihen, ihania kun ovat. <3

Mutta, yritän nyt olla stressaamatta liikaa, ottaa päivän kerrallaan ja nauttia vain tästä ihanasta kaupungista, vuodenajasta ja ystävistä. Pari viikkoa enää intensiivistä opiskelua (= niiden viime tippaan jätettyjen palautustehtävien tekoa) ja sitten pääsen juhlistamaan sekä synttäreitäni että kesälomaa!

P.s. Meidän on tarkoitus saada huomenna takaisin ne syksyllä tekemämme portfoliot, joten pääsen vihdoinkin hieman esittelemään sitä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sing your song: